Representació del CREDA al Dia Mundial de l’Implant Coclear a Terrassa

Amb motiu del Dia Mundial de l’Implant Coclear, l’Ajuntament de Terrassa, amb la col·laboració  de la comissió de famílies d’infants amb sordesa, ha produït un vídeo animat titulat “Els 10 consells de la Júlia per comunicar-te millor amb persones que porten un implant coclear”. Aquest audiovisual ofereix pautes senzilles, de manera visual i entenedora, per facilitar la comunicació amb les persones que utilitzen implant coclear.

El vídeo es va presentar ahir, 25 de febrer, en l’acte “Com viure a Terrassa amb un implant coclear? Escolta’ns, t’escoltem!”, que va incloure també una taula rodona amb joves, famílies i professionals d’ACAPPS i del CREDA Jordi Perelló. En aquesta taula hi van participar, per part del CREDA, el noi Iu López, alumne amb implant coclear de l’Institut Montserrat Roig, la Belen Roca, mare de l’Adam Hanus també amb implant i alumne de l’Escola El Vapor, i la nostra companya, Inés Parramon. L’acte va comptar amb servei de subtitulat en directe, bucle magnètic i interpretació en llengua de signes catalana.

ALBUM DE FOTOS I VIDEO DE L’ACTE

NOTICIA AL DIARI DE TERRASSA

Els continguts del vídeo s’han recollit també en un díptic imprès dirigit a les escoles de la ciutat per treballar la inclusió a l’aula.

S’ha habilitat l’etiqueta #ImplantCoclearJulia perquè altres persones puguin compartir a les xarxes socials la seva experiència amb un implant coclear i els seus propis consells per facilitar la comunicació.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *