Grup 3: Cicle Superior (6 de març de 2024)

Hola a tothom!

Ahir dimecres dia 6 de març vam continuar amb els Grups de Llenguatge amb l’alumnat amb sordesa de Cicle Superior (5è i 6è). Van venir la Ivet, el Pablo, la Karina, la Mira, el Jesús, el Rauly, el Mohamed i el Maykel. Us detallem les diferents activitats que vam fer.

Com sempre vam començar presentant-nos dient el nostre nom, la nostra escola i la nostra logopeda.

Tot seguit ens vam agrupar fent parelles per jugar a l’Unanimo. Aquest joc tracta de pensar paraules d’un mateix camp semàntic. Si coincideixen les respostes amb alguna altra parella guanyarem punts. D’aquesta manera podrem calcular quant sabem de paraules concretes i quantes paraules som capaços/es d’esbrinar o coincidir amb la resta del grup. Els més hàbils en el joc van ser la Ivet i el Mohamed que van aconseguir més punts que la resta però els altres companys els van seguir de molt a prop en puntuació.

A continuació vam fer un joc de dibuix a l’esquena per fer una tornada a la calma i treballar la capacitat de concentració i atenció. Quan van acabar els dibuixos els vam comparar i vam riure molt perquè van sortir dibuixos molt diferents.

En acabar com que sobrava una mica de temps vam fer un joc cooperatiu d’anelles on en algunes hi havia una bomba amagada. per tant, si algú trepitjava la bomba, havia de seure i un altre company havia de reprendre el camí des de l’inici.

A continuació us deixem algunes fotografies de la sessió. Ens ha agradat molt retrovar-nos amb tots vosaltres. Us esperem a la propera sessió el dia 24 d’abril!

Sara i Erika