Grup 2: Segon de Cicle Inicial i Cicle Mitjà (13 de març de 2024)

Benvolgudes famílies i logopedes!

Avui dimecres 13 de març hem continuat amb les activitats de Grups de Llenguatge al CREDA amb l’alumnat de 2n, 3er i 4rt. Han vingut el Jan, la Neha, el Nico, l’Hugo, la Natàlia, la Nour, la Mar i la Lucía.

A continuació us expliquem què hem fet al llarg de la tarda. En primer lloc, ens hem presentat com sempre dient el nostre nom, la nostra logopeda, a quina escola anem, quina pròtesi portem, quins animals tenim… i l’Hugo ens ha volgut ensenyar un ball i ens hem quedat tots i totes al·lucinant de com ho fa de bé! .

Seguidament ens hem dividit en petits grups o parelles per fer racons creatius on l’alumnat podia expressar-se mitjançant els racons de pintura, creació amb pals de fusta o polseres. Per torns han pogut anar passant per tots els racons. Al final ens ha passat el temps molt ràpid i quan hem avisat als pares per explicar quina petita creació han fet i el perquè o si tenia algun significat ja només quedaven cinc minuts per marxar. Ells mateixos han verbalitzat que el temps havia passat massa ràpid!

Us deixem algunes fotografies de la sessió d’avui. Moltíssimes gràcies a tots i totes per venir!  Us esperem a la propera trobada que serà el dia 8 de Maig!

Sara i Erika