GENIALLY DE HALLOWEEN

En el nostre equip tenim la sort de tenir una companya de de tant en tant ens fa regalets per poder-los compartir i gaudir amb els nostres alumnes.

La Izar Martín Castañares ens ha compartit un genially de halloween en català  que ha adaptat de la @nsuamar . És un genially que està molt bé perquè hi ha moltes activitats diferents totes relacionades amb halloween: memori, paraula amagada, laberint, inventar històries, repte, intrús, linx, doble…Segur que amb tantes activitats en trobareu alguna per treballar amb els alumnes que els hi agradarà molt.

Moltes gràcies Izar per adaptar i compartir aquest material, ens ho passarem de por!