MIRA A TU ALREDEDOR

El Consell Comarcal proposa la conferència ‘Mira a tu alrededor’, a càrrec del professor i escriptor César Bona. Durant la seva ponència, el mestre i finalista del prestigiós premi Global Teacher Prize, autor també de llibres com ‘La nueva educación’ o ‘Las escuelas que cambian el mundo’, abordarà la seva particular visió del sistema educatiu i el model relacional com a procés d’aprenentatge: “Som éssers socials i la nostra actitud influeix en les persones que tenim al voltant, així que hem de procurar que aquesta influència sigui positiva”.

La conferència, que tindrà lloc el proper 27 de febrer al Teatre Kursaal de Manresa, també tractarà aspectes com l’empatia, la capacitat d’escoltar, la reflexió o el pensament crític, actituds que, segons César Bona, han d’acompanyar-nos sempre per garantir el màxim respecte vers un mateix i la resta de persones.

Cliqueu sobre la imatge per obtenir més informació.