Jo comunico

jocomunicologo

Jo comunico és una aplicació gratuïta de Comunicació Augmentativa i Alternativa (CAA) pensada per a persones amb trastorns greus de la parla que es comuniquen amb pictogrames.

L’aplicació expandeix de manera automàtica el llenguatge telegràfic, derivat de l’ús de pictogrames, a llenguatge natural en català i en castellà. Per exemple, un conjunt de pictogrames com ara “jo anar escola demà”, es converteix en una frase natural: “Demà aniré a l’escola”.

Una altra de les novetats que introdueix Jo comunico és que es pot fer servir en tot tipus de dispositius que tinguin connexió a internet, com ara mòbils, tauletes i ordinadors amb qualsevol sistema operatiu. També té una versió sense connexió per a Windows (XP o superior) i per a Mac OS X (10.6 o superior).