II JORNADA DE LA PLATAFORMA VOLEM SIGNAR I ESCOLTAR

barcelona-081II Jornada de la Plataforma Volem Signar i Escoltar, per una educació bilingüe real i de calitat! Que es durà a terme el día 20 de maig de 2017 de 9:00 a 14:30 hores en el Caixafòrum Barcelona, situat en la Av. de Francesc de Guàrdia, 6-8 de Barcelona.

1. ELISABET FONT POSA Autor de l'article

Bon dia Pilar

Per més informació sobre l’esdeveniment cal que cliqueu sobre la foto, és un enllaç que us porta directament a la pàgina d’entitat organitzadora. Nosaltres només n’hem fet difusió.

Moltes gràcies per visitar la nostra pàgina web.

1. ELISABET FONT POSA Autor de l'article

Bon dia Damiana,

Moltes gràcies per visitar la nostra pàgina web.