Idiomes: cursos intensiu al juliol

eoimanresa Descripció: Els continguts dels programes de cada idioma s’adeqüen al currículum de les escoles oficials d’idiomes, però no són equivalents als cursos ordinaris, ja que el nombre d’hores lectives dels cursos d’estiu és inferior al dels cursos ordinaris.

Durada: Del 3 al 21 de juliol de 2017

Horaris: De 9.30 a 13.30 hores amb 30 minuts de pausa, de dilluns a divendres, amb un total de 60 hores lectives.

Idiomes i nivells:

1r curs d’alemany (= nivell A1 segons el Marc europeu comú de referència)
1r curs de francès (= nivell A1 segons el Marc europeu comú de referència)
2n curs d’anglès (= nivell A2 segons el Marc europeu comú de referència)
3r curs d’anglès (= nivell B1 segons el Marc europeu comú de referència)

Requisits: Edat mínima 14 anys (complerts abans del 31 de desembre d’aquest any)

Preu: 266,80 € (preu de llibres del curs no inclòs)

Matrícula: A partir del 3 de maig fins al 30 de juny de 2017, de forma presencial a les oficines de l’EOI Manresa, de 9.00 a 14.00 hores. Per poder fer la matrícula en horari de tarda, sisplau poseu-vos en contacte amb l’escola.

Places limitades. La matrícula es tancarà tan bon punt es cobreixin les places disponibles.

Cliqueu sobre la imatge per obtenir més informació.