CREADORS MATERIALS

En l’article d’avui ens centrarem en aquells portals web on podeu crear els vostres materials i on també podeu trobar-ne, ja que també són un banc de recursos importants. Comencem!

La primera recomanació és LIVE WORK SHEETS, on podreu crear i trobar fitxes interactives de totes les àrees curriculars. Per poder crear fitxes pròpies has d’estar registrat. Permet crear àlbums pel grup classe i també àlbums específics per aquells alumnes que necessiten treballar altres objectius diferents dels alumnes de l’aula.

EDUCAPLAY, també és una plataforma per crear activitats en línia, però el banc de recursos, ara mateix, no és tant extens com la proposta anterior.

El conegut i reconegut portal Aragonès ARASAAC, on trobareu molts materials en diversos formats (pdf, word) que podreu modificar segons les vostres necessitats i també és un banc d’imatges spc . En aquesta pàgina també podreu crear els vostres recursos en línia (bingos, oques, dòminos… i plafons de comunicació).