CLASSROOMSCREEM

ClassroomScreen és una eina digital que permet convertir la pissarra clàssica en una autèntica pissarra digital. No es necessita registre previ. A l’entrar a classroomscreen.com, es apareix un escriptori amb multitud d’eines fabuloses per gestionar les classes:

Nom a l’atzar: El programa, tria aleatòriament un  alumne d’entre tots els nens/es de la classe. Pot semblar una ximpleria, però ells gaudeixen molt amb l’emoció de veure si els toca respondre o no una pregunta que s’ha fet.

Nivell de so: L’ordinador o dispositiu mòbil capta el volum de soroll de l’aula i un cop configurat i pactat amb els alumnes, ells poden autorregular el nivell de so.  Una altra alternativa per regular el volum de so és el semàfor, que permet, de forma manual, avisar als alumnes que estan parlant molt alt.

Creador de codis QR:  Un exemple d’activitat seria que a través del codi els alumnes poguessin accedir als seus dispositius mòbils.

Temporitzador:  Pot ajudar a gestionar el temps i a marcar ritmes de treball. També es pot utilitzar el cronòmetre.

Dibuixar i afegir text: Ideal per explicar alguna foto que hagis pujat a l’escriptori, o deixar a la vista una explicació que els teus alumnes han de comprendre.