XERRADA ACAPPS AMB ALUMNES DE LA ZONA BBSM

El passat divendres 22 d’abril a les 10:00h, vam organitzar a l’Institut Lacetània de Manresa una xerrada per a l’alumnat amb sordesa que està cursant 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

La xerrada va estar organitzada per la SIAL de l’Institut Lacetània (Suport Intensiu a l’Audició i el Llenguatge)  i el CREDA (Centre de Recursos per a Deficients Auditius) conjuntament amb el departament d’orientació formativa i laboral d’Acapps (Associació Catalana de Famílies i Persones amb Sordesa).

Va ser molt emocionant poder retrobar-nos després de dos anys i poder escoltar  i conèixer les històries i perspectives de futur dels nois i  noies que van venir… i sense mascaretes! La Gisela i l’Andreu d’Acapps ens van acompanyar i van resoldre molts dubtes que teníem.

En acabat, vam esmorzar tots plegats i vam poder compartir una estona junts.

Moltes gràcies a tots per participar-hi!

Jordina Fernández Tarrés