TROBADA D’ALUMNES I FAMÍLIES

El 29 de novembre a la tarda les zones del Bages, Berguedà , Moianès i Solsonès vam fer una trobada de tot l’alumnat amb sordesa  juntament amb les famílies.

Va ser una trobada molt especial on tots  ens vam retrobar després de molt de temps, fins i tot, els més petitons!

La Carme ens va explica el conte de la Sopa de Pedres i ,en acabat, vam fer uns tallers de cuina que van preparar els alumnes més grans que van ajudar al més petits a fer unes receptes delicioses que més tard ens les vam poder menjar. Estava tot deliciós!.

Mentre vam fer el taller les famílies també es van retrobar , conèixer  i compartir  vivències i propostes.

Estem molt contentes d’haver pogut fer aquesta trobada i estem també molt agraïdes d’haver-ho pogut fer a l’escola Puigberenguer de Manresa  que ens va acollir i ens va deixar tota la tarda  un espai de l’escola per a poder-nos trobar, sense ells, tampoc hagués estat possible, gràcies.