TINC UN ALUMNE AMB TDAH

La presència de nens i nenes amb trastorn per dèficit d’atenció amb hiperactivitat o sense, TDAH, o simplement amb problemes importants d’atenció, és quelcom habitual a les aules.

Els mestres i professors necessiten conèixer mesures concretes per donar resposta a les necessitats dels seus estudiants en el dia a dia a la classe. Igualment, els pedagogs, psicòlegs i altres professionals requereixen de coneixements específics per a l’assessorament i la intervenció directa amb nens i nenes d’aquest perfil.

Aquest és un curs pràctic que ofereix mesures específiques i efectives per respondre a les necessitats en la vida escolar dels infants que presenten dificultats derivades de dèficits atencionals. També és útil per a les famílies.