STORYJUMPER

És una plataforma per a crear llibres digitials il.lustrats col.laboratius online. És una plataforma gratuïta amb la que  el docent s’ha d’inscriure i introduir els alumnes que hi participaran.

Aquesta plataforma permet crear llibres o contes online amb plantilles que ofereix la mateixa plataforma o plantilles en blanc en les que es poden triar escenes i personatges per acompanyar el text. És una eina útil perquè pot ser compartida per un grup d’alumnes i permet acompanyar la història creada amb  diferents personatges i escenes.

A continuació us pengem l’enllaç a la plataforma i també un tutorial per si voleu conèixer més el seu funcionament.