SORTIDA D’ALUMNAT DEL CREDA DE LA CATALUNYA CENTRAL

Aquesta setmana ,el dimarts 7 de maig , l’alumnat del CREDA de la Catalunya Central vam fer la sortida anual de tots els alumnes amb pèrdua auditiva. Va ser una sortida molt especial on ens vam poder retrobar tot l’alumnat de primària i secundària de l’Anoia,  Bages , Solsonès , Moianès,  Osona i Berguedà.

Vam poder gaudir d’una gran gimcana per diferents espais de Manresa organitzada pels estudiants del CFGS d’Animació Sòciocultural de l’INS Guillem Catà de Manresa, que eren els encarregats de dirigir i dinamitzar les activitats. Ja fa uns dies que vam rebre un missatge escrit i vídeos per engrescar-nos a fer la sortida .

A la gimcana vam poder fer diferents activitats culturals: aprendre un ball d’esbart; activitats de circ com malabars, trapezi, teles i, fins i tot, ball de bastons!

Ens ho vam passar molt bé i vam aconseguir rescatar la cultura que havia robat el malvat Nisu.

Agraïm la bona organització i motivació dels estudiants del CFGS d’Animació; la seva proposta va engrescar a tot l’alumnat i vam passar un dia fantàstic. Ens emportem un bon record i les ganes de tornar-la repetir un altre cop!