Recurs d’intervenció primerenca Baby Beats

El recurs d’intervenció primerenca de BabyBeats està ple d’activitats musicals motivadores i divertides per a pares de nadons i nens petits amb pèrdua auditiva. Guia els pares a través d’activitats que construiran les bases per a l’aprenentatge, l’escolta i la comunicació posteriors. Està en forma d’aplicació, de manera que és fàcil d’accedir i utilitzar.

L’ aplicació inclou:
• Més de 50 activitats musicals divertides i atractives (per a nadons i nens petits)
• Guia per a pares
• Pistes musicals
• Vídeos que mostren com es pot fer cada activitat

Les activitats ajuden a desenvolupar:
• Comportament d’escolta
precoç • Habilitats de comunicació primerenca
• Vincles pares-fills

Podeu descarregar l’aplicació des de la botiga iTunes® o Google Play® tan bon punt es detecti pèrdua auditiva i s’ofereixi la tecnologia auditiva. L’aplicació es pot utilitzar en qualsevol moment i a qualsevol lloc!

Disponible en anglès, espanyol i holandès.