LA TARDOR: RECULL DE GENIALLYS

A continuació us recomanem una sèrie de Geniallys que treballen diferents aspectes de la Tardor:

1. ELS FRUITS DE LA TARDOR (creat per l’Aida Cisnero Ramos). Amb aquest Genially podreu fer un repàs dels fruits que tenim a la tardor. Per acabar es proposa una petita activitat de discriminació auditiva.

2. GAUDIM DE LA TARDOR (creat per la Silvia Arocas García). Es tracta d’un joc amb diverses activitats per treballar alguns conceptes de la tardor.

3. LA TARDOR (creat per mvizcaya). Selecció d’activitats adreçades als alumnes de Cicle Inicial de Primària. Aquí trobareu tasques com un conte, una cançó o una recepta típica de la tardor.

4. REPTE DE TARDOR (creat per gmontala). Activitat interactiva on els nens hauran d’aconseguir un codi secret per fer-lo servir al final del joc.

5. ENDEVINALLES DE TARDOR (creat per sortega6). Selecció d’endevinalles sobre aquesta estació de l’any. Es treballen paraules com bolet, cargol o paraigües.

Esperem que els vostres alumnes gaudeixin d’aquestes activitats!