EMOCIONA’T A L’AULA

Us presentem un nou material, també elaborat pel Servei Educatiu de l’Anoia, i que trobareu a la seva pàgina web: “ACOMPANYEM ELS ALUMNES”. En aquest cas es tracta d’una Guia per acompanyar emocionalment als nostres alumnes, anomenada: “EMOCIONA’T A L’AULA”. A més d’una guia d’acompanyament, també trobareu diferents dinàmiques per aplicar a l’aula amb aquest objectiu (treball d’emocions, autoconeixement…).

Us animem a fer-li una ullada, trobareu materials molt interessants.

També us enllacem l’Apartat “ACOMPANYEM ELS ALUMNES”, de la pàgina web del Servei Educatiu de l’Anoia, on trobareu aquest i d’altres materials elaborats.

Endavant!