TROBADA DE FAMÍLIES

El dimarts 5 de març, a la tarda, les famílies dels alumnes amb pèrdua auditiva van poder assistir a la trobada que es va organitzar des del CREDA per rebre informació sobre els Ajuts tècnics que els alumnes amb pèrdua auditiva poden fer servir a l’entorn escolar. La Núria Dinarès, la nostra audioprotesista, va explicar a les famílies quins són aquests suports tècnics que actualment es poden fer servir als centres educatius per tal que l’alumnat pugui seguir i entendre millor les activitats orals. Així mateix, es va informar dels suports compatibles amb els diferents tipus de pròtesis.

Durant la trobada la Núria va poder mostrar els diferents suports i les famílies van poder intervenir demanant els dubtes que tenien sobre aquests i també, explicant la seva experiència quan ja n’han fet ús.  Va ser una xerrada molt interessant per a les famílies! Agraïm molt l’explicació que ens va fer la Núria, així com l’aportació de les famílies explicant les seves experiències.

Moltes gràcies a tots els assistents!!