Com comunicar-nos amb un infant sord

com_comunicar_nos_amb_un_infant_sord

Són les nou del matí i en Jon ve a l’escola molt content. Dijous va ser el seu aniversari i avui porta l’agenda amb les anotacions que han escrit els seus familiars. L’Amaia, la seva mestra de l’aula de 3 anys, recull l’agenda, mira a la cara en Jon i li somriu. En Jon és un nen sord i a la seva aula comparteix l’escolarització amb oïdors. A més, en el seu centre educatiu, en altres aules, hi ha més nens i nenes amb discapacitat auditiva. Al País Basc i en altres comunitats autònomes existeix aquesta modalitat d’escolarització en escoles de la xarxa pública a les quals s’anomena “centres d’agrupament d’alumnat amb sordesa”.

Autors:  Miren Kesare Calzacorta Arteta