XXI Jornada activa “Juguem com jugaven les noies i els nois de Tàrraco”

El passat dia 9 de maig de 2019 celebràrem la XXI Jornada d’Aprenentatge Actiu Juguem com jugaven les nenes i els nens de Tàrraco, en la qual participaran l’alumnat de cinquè d’Educació Primària dels centres educatius de Tarragona i del Tarragonès.

Els diversos representants i col·laboradors del món de l’ensenyament i entitats rellevants de la ciutat varen donar la benvinguda al professorat i a l’alumnat a les 9,30h a l’auditori del Camp de Mart. Tot seguit, les nenes i els nens i s’han distribuit pels espais de jocs romans i, en tres sessions, han vist un espectacle de gladiadors, a càrrec del grup de reconstrucció històrica de Cantabria Collegium Gladiatorium Hispaniensis.

Per complimentar informació podeu consultar la pàgina web del centre . Hem atès 2300 nois, 300 monitors ( centres de Secundària-Batxillerat, CFGS, Universitat), 47 centres de primària de la demarcació de Tarragona. La jornada ha estat una experiència molt profitosa per a tots els participants.

Font de la noticia : TAC 12

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *