700 escolars passen per l’exposició sobre castells al Tinglado

El passat dia 5 de Desembre es va clausurar l’exposició “Els Castells a la Ciutat de Tarragona” amb la roda de premsa on la clausuraren els dirigents de Repsol, Port de Tarragona, Departament d’ensenyament, Camp d’aprenentatge Ciutat de Tarragona i Coordinadora de colles Castelleres.

Per tal de fer conèixer els valors i difusió de la cultura castellera de la nostra ciutat, aquestes entitats han liderat un projecte divulgador i pedagògic amb eines digitals per totes les Escoles de la ciutat i comarques properes.

Durant l’últim mes, més de 700 escolars han passat per l’exposició Els Castells a la ciutat de Tarragona ubicada al Tinglado 1 del Port de Taragona. 26 grups de cicle mitjà i superior d’educació primària han participat de les activitats pedagògiques programades en aquest espai pel Camp d’Aprenentatge. Tallers dissenyats amb l’objectiu de promoure el treball en equip i la integració de l’alumnat amb eines digitals i programes dissenyats pel propi Camp. Enhorabona equip, anem fent camí.

Font de la Noticia : https://www.tac12.tv/tarragona/arxiu-tarragona/item/6242-700-escolars-passen-per-l-exposicio-sobre-castells-al-tinglado

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *