XIX CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

Durant aquesta setmana de març , s’estan realitzant les Semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta de la zona del Tarragonès i del Baix Penedès a Tarragona. De bon matí l’alumnat que ha superat les proves de Lectura en veu alta realitzades als seus centres, arriben amb il.lusió i nervis a la Sala d’Actes de  l’Institut Vidal i Barraquer de Tarragona, a gaudir d’una experiència inoblidable. Animats per a les seves famílies i professorat estan gaudint de la lectura i transmetent la seva passió en la lectura dels llibres proposats. En les diferentes categories , grumets verd, grumets vermells, timoners, corsaris , tropa de corsaris, ens estan demostrant el seu grau de dicció , d’expressivitat ,etc, adreçant-se al públic que els escoltem.

Els participants són alumnat de l’Escola Ull de Vent, l’Escola Pau Casals, l’Escola Àngel Guimerà, l’Escola els Quatre Vents, l’Escola Mare de déu del Priorat, l’Escola Marta Mata, l’Escola Pompeu Fabra,l’Escola Vilamar,l’Escola Àngels Garriga, l’Institut Escola Àngel de Tobies l’Escola Joan Perucho, EFA Campjoliu,  l’Institut Mediterrània, l’Institut Camí de Mar i l’Institut Andreu Nin. Encara no tenim a tots/-es els premiats/-ades que passaran a la Final a Barcelona . Fins al 12 de març no coneixerem a totes i tots però podem dir que a tothom ens han fet gaudir molt de la lectura .