SITUACIÓ D’APRENENTATGE EQUITAT MENSTRUAL

La situació d’aprenentatge sobre equitat menstrual ja està penjada a l’Xtec!! Es va anunciar al novembre que hi hauria una SA per acompanyar, els docents que així ho vulguin, el taller que realitzen les infermeres en acudir als centres educatius.
La situació d’aprenentatge és opcional. El seu objectiu és poder arrodonir la intervenció de les infermeres, fent que el contingut que elles ofereixen pugui servir per a un aprenentatge més profund, relacionat i avaluat en  la matèria de biologia. La Situació d’aprenentatge es troba seguint la ruta:
  1. A pàgina Xtec, i a la part superior dreta aneu a  Alumnat.

1. en clicar, cliqueu a Benestar de l’alumnat
  1. i trobareu l’apartat de Coeducació i perspectiva de gènere
  1. i en entrar a Coeducació, hi trobareu la Situació d’aprenentatge!!!!😀

Aquesta guia pot ajudar a consolidar els coneixements i sabers de l’àrea de Biologia i afavorir-ne les competències específiques 2 i 5, així com desenvolupar les competències transversals ciutadana, personal, social i d’aprendre a aprendre i la digital.