Atesa la previsió dels processos que està portant a terme el Servei de Personal Docent del ST al Penedès, us informem que, provisionalment, s’atendrà únicament mitjançant correu electrònic. D’aquesta manera es podrà atendre més àgilment a l’espera que es reforci el servei.
Us facilitem les adreces electròniques que també estan publicades a la web del Servei Territorial:
- Nomenaments telemàtics/Substitucions/Comunicats mèdics (PRIMÀRIA): substitucionspri_pen.educacio@gencat.cat
- Nomenaments telemàtics/Substitucions/Comunicats mèdics (SECUNDÀRIA): substitucionssec_pen.educacio@gencat.cat
- Adjudicacions d’estiu/Oposicions/Concursos: adj_estiu_pen.educacio@gencat.cat
- Prestacions de l’atur/Nòmines/Certificats: atur_pen.educacio@gencat.cat
- Consultes de la borsa de personal interí docent: borsa_pen.educacio@gencat.cat
La resta de consultes genèriques de la Secció de Gestió de Personal Docent: personal_pen.educacio@gencat.cat
Tots els correus han d’especificar correcta i clarament la següent informació:
- Assumpte: Descriure el motiu de la consulta i les inicials del nom i cognoms de la persona afectada.
- El cos del correu ha de contenir nom, cognoms i DNI.
- En cas que calgui incloure documentació s’ha de presentar en format PDF.
Us recordem que tota la informació la podeu trobar a la pàgina web.
https://educacio.gencat.cat/ca/departament/serveis-territorials/penedes/personal-docent/