PROGRAMES GRATUÏTS CONVIVÈNCIA I BENESTAR

La fundació Barça ofereix programes de prevenció de violències/Bullying que creiem poden ser clau per aportar acció als centres pel benestar i bona convivència dels i les menors:
✔️ Programes gratuïts per les escoles de primària de Catalunya.

✔️Per la figura de COCOBE (Coordinació de Coeducació, Convivència i Benestar) de recent implantació als centres, implica poder desplegar les seves funcions de forma sistematitzada i planificada a tot el centre, així com integrar el programa dins el Pla de Convivència.

✔️Formació per tot el personal flexible i asincrònica en la prevenció, detecció i intervenció. Convidem tot personal docent o no docent del centre a la formació dins un campus virtual (monitors de menjador, mestres de secundària del mateix centre, secretaria…) a fi que tothom al voltant dels infants sigui un agent de protecció i promotor de la bona convivència.

✔️Alumnes de Primària. Unitats dissenyades per a tots els alumnes de primària.

✔️Impacte positiu en la convivència: Amb els nostres programes, podeu millorar la convivència a l’escola i fomentar relacions positives entre els alumnes.
PROGRAMA ESCOLA SENSE VIOLÈNCIES – 2a edició🛡️Descarregar dossier ESCOLA sense VIOLÈNCIES

PROGRAMA CONTRA EL BULLYING – 6a edició 🚫👊Descarregar programa contra el bullying

INSCRIPCIÓ ESV 24-25 AQUÍ

INSCRIPCIÓ PCB 24-25 AQUÍ