Premis Baldiri Reixac 2019-2020

Ja ha arribat la 42a edició dels Premis Baldiri Reixac per al professorat innovador i compromès, per a l’alumnat curiós i creatiu, per als centres amb voluntat de transformació i per a les entitats culturals i artístiques que col·laboren amb els centres educatius en aquesta transformació.

La Fundació Carulla impulsa aquests premis en reconeixement al compromís per l’educació, amb la voluntat d’involucrar el màxim nombre d’agents de la comunitat educativa tot convidant-los a treballar de forma conjunta des de les arts i la cultura per construir una escola oberta, inclusiva i innovadora que doni resposta als reptes de l’educació del segle XXI.

Hi ha quatre categories:

• Premi Baldiri Escola – 10 premis de 3.000 € per reconèixer els projectes educatius singulars que aporten solucions i respostes als reptes actuals i que, alhora, situen la cultura, la llengua i la creativitat com a eixos vertebradors.
  • Premi Baldiri Experiències – 25 premis de 500 € per reconèixer les experiències d’aprenentatge en grup dins i fora de l’aula que responguin de forma innovadora a les necessitats dels infants i els reptes educatius actuals.
  • Premi Baldiri Alumnes – 5 premis de fins a 1.000 € per identificar els millors treballs d’investigació en català, que siguin creatius, innovadors i que plantegin reflexions i propostes sobre els reptes socials actuals des d’un enfocament cultural i artístic.
  • Premi Baldiri Connexions (Novetat!!) – 6 premis de 4.000 € per impulsar les idees de col·laboració entre els centres educatius i les entitats culturals i artístiques: un binomi transformador.

Més informació i bases

Presentació de candidatures: fins al 27 de gener de 2020.