PREMI RECERCA JOVE A L’INSTITUT DE L’ARBOÇ

Aquest disssabte 5 de novembre va tenir lloc a l’Auditori de Barcelona l’acte de lliurament dels Premis Recerca Jove PRJ2021.Els Premis de Recerca Jove tenen com a prioritat fomentar l’esperit
científic del jovent (PRJ) i atorgar premis amb l’objectiu de recompensar l’esforç de l’alumnat d’educació secundària obligatòria dels cursos de tercer i quart de l’educació secundària obligatòria (ESO) i de l’alumnat d’educació postobligatòria (batxillerat i cicles formatius de grau mitjà i superior) que, sota la tutela del professorat, duguin a terme un treball de recerca prioritàriament en llengua catalana que els permeti aplicar els coneixements propis del seu curs al desenvolupament i la interpretació de projectes de recerca. Així mateix,es premia l’esforç dels centres d’educació secundària per fomentar la participació dels tutors i tutores i de l’alumnat en aquests premis.

Els treballs poden ser de tipus experimental o teòric, en el sentit de fomentar la creativitat científica i l’esperit de recerca en qualsevol dels àmbits del coneixement. Poden beneficiar-se d’aquests premis els autors i autores dels millors treballs de recerca elaborats individualment o per un equip preferentment reduït (en cap cas superior a cinc persones) d’alumnat d’educació secundària de 14 a 23 anys i que cursin estudis de tercer o quart d’ESO, batxillerat o cicles formatius de grau mitjà i superior.
També poden beneficiar-se d’aquests premis els centres, d’acord amb el que determinen aquestes bases i la convocatòria corresponent.
El nombre total màxim de treballs que pot presentar cada centre és de 10.

A l’Institut de l’Arboç se l’ha concedit en aquesta edició del curs 21-22, un dels onze premis de 2500 euros cadascun destinats a l’adquisició de llibres i publicacions per a la biblioteca i equipament científicodocent. Aixímateix l’alumna Ariadna Garcia Zaera ha estat premiada pel seu treball de recerca tutoritzat per la professora Sònia Pérez. Va assistir  el premi acompanyada a més de la seva família i del director del centre Romà Pujol.

Si voleu conèixer el treball de recerca guanyador, podeu consultar la pàgina web de l’Institut

ðŸ‘Enhorabona Ariadna i Institut de l’Arboç!!