JORNADA ANUAL XARXA DE COMPETÈNCIES

Amb el títol PASSEM EL PODER DE L’AVALUACIÓ ALS APRENENTS celebrarem la Jornada anual de la Xarxa de Competències.

DIA: 8 de juliol 2022 – Cotxeres de Sants (Barcelona)

HORARI: de 9 a les 13.30

Aquesta jornada anual de la Xarxa de competències  es realitzarà de manera presencial .

Serà una jornada formativa i festiva en la qual podrem compartir i celebrar tot el que hem après al llarg del curs. En aquesta web trobareu tota la informació de la jornada i aquest és l’enllaç per fer la inscripció.

En la primera part, Neus Sanmartí (UAB) i Meritxell Monguillot (UB)  compartiran què ens diu la recerca sobre l’avaluació formativa; en la segona part coneixerem més de 60 experiències de centre de totes les etapes educatives, i en la tercera part es presentarà una taula rodona sobre com obrim l’escola al món amb la participació de: Digna Couso (UAB), Neus Heras (Institut Vall de Llémena de Sant Gregori), Neus Gallart (Escola Santa Anna de Reus) i Ramon Grau, subdirector general d’ordenació curricular.