FESTA DE LA LECTURA

La grumet verd Marina Guardiola Olivé  de l’escola Àngel Guimerà del Vendrell i els alumnes corsari Arnau Ruiz Martínez i  timoner Blanca Inés Santucho de l’institut Mediterrània del Vendrell ,  han resultat guanyadors/guanyadores del XX Certamen de lectura en veu alta escolar, que organitzem el Grup Enciclopèdia –a través de la seva Fundació– i el Departament d’Educació.
Enhorabona!

El proper dia 3 de juny, viuran una nova experiència participant en la FESTA DE LA LECTURA. Per això estan preparant un vídeo i tornarem a gaudir d’una nova lectura aquell dia a Barcelona.
Podem acompanyar-los a l’acte en directe, connectant-nos pel canal de YouTube de Lectura en Veu Alta.