Calafell amplia l’oferta d’estudi assistit

Una de les mesures emmarcades en el Pla Educatiu d’Entorn de Calafell, les Tècniques d’Estudi Assistit, s’ha ampliat recentment a totes les escoles del municipi: l’Escola Mossèn Cinto Verdaguer, l’Escola Santa Creu, l’Escola La Ginesta, l’Escola Vilamar i l’Escola Castell de Calafell. Aquestes sessions es duran a terme setmanalment fins al 30 de maig.

Les activitats d’estudi assistit són una acció adreçada especialment als alumnes amb necessitats d’aprenentatge, per tal que puguin assolir els objectius educatius. No són activitats de lliure inscripció, sinó que són els equips docents dels centres els que seleccionen els participants entre els alumnes que poden precisar aquest reforç i que se’n beneficiaran gratuïtament.

A més, als dos centres de secundària del municipi (l’Institut Camí de Mar i Institut La Talaia) s’ha ampliat el calendari dels tallers d’estudi assistit que s’hi estaven realitzant. Finalitzaran com els seus homòlegs a primària, és a dir, el 30 de maig.