50 ANIVERSARI DE L’INSTITUT BAIX PENEDÈS

Professorat, alumnes, famílies i la comunitat educativa en general estem de celebració, l’Institut Baix Penedès porta mig segle treballant per l’educació de molts joves de la nostra comarca . Part de la vida de molts ha tingut com escenari les seves instal.lacions ,Si voleu conèixer una mica més la seva història, els reptes en la seva construcció, canvis de nom,etc, consulteu la web del centre en el seu apartat història .

Aquesta celebració ha propiciat una sèrie d’actuacions i materials per part de l’equip docent  i alumnat del centre que des d’aquí volem destacar:

• Video en què ens repassen aquests cinquanta anys intercalant imatges del passat amb les del present embolcallat amb música, dansa i molta creativitat:

• Des d’avui dia 17 de de febrer i fins al dia 6 d’abril podreu visitar a la biblioteca Terra Baixa del Vendrell una exposició commemorativa d’aquests 50 anys:

PER MOLTS ANYS!