ELIC

Professionals de l’equip:

• Laura Vallverdú Sánchez: lvallve1@xtec.cat
    • Assessora LIC de referència per als centres de primària de la zona d’interior i de tots els centres educatius d’El Vendrell. També per al Pla Educatiu d’Entorn d’El Vendrell i el de Santa Oliva.
  • Aleix Rom i Queral: arom2@xtec.cat
    • Assessor LIC de referència per als centres de secundària de la zona d’interior i de tots els centres educatius de la zona de costa. També per al Pla Educatiu d’Entorn de Calafell i el de Cunit.

Alternativament us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del 977 66 33 60

La finalitat de l’Equip LIC és la de promoure la cohesió social mitjançant l’ús de la llengua catalana com a eix vertebrador i l’educació intercultural basada en la igualtat, la solidaritat i el respecte a la diversitat de cultures.

Els objectius principals de l’Equip són els següents:

• Assessorar al professorat i als equips docents en la resposta educativa a l’alumnat de cultures minoritàries.
  • Promoure espais de treball i coordinació entre els agents educatius del Baix Penedès (tutors/es d’aula d’acollida, coordinadors LIC de centre, etc.).
  • Assessorar els centres educatius pel que fa al Projecte Lingüístic de Centre i el Projecte de Convivència.
  • Donar suport al professorat i equips docents en la millora de l’atenció a la diversitat cultural i social i la inclusió de tot l’alumnat.
  • Col·laborar amb altres agents socials i educatius de l’entorn municipal o territorial per tal d’oferir una atenció integrada i comunitària.
  • Col·laborar conjuntament amb el servei educatiu de zona per tal de promoure activitats d’intercanvi i de formació del professorat.

Vols saber-ne més? Prem aquí.