Camp d’Aprenentatge

Els camps d’aprenentatge (CdA) són una xarxa de serveis situats en contextos singulars que donen suport al professorat per tal que l’alumnat assoleixi objectius d’aprenentatge relacionats amb l’estudi del medi a partir de projectes que es desenvolupen en estades al camp d’aprenentatge, en activitats a l’entorn o en el centre mateix.

El camp d’aprenentatge Pau Casals és un servei educatiu del Departament d’Educació que ofereix al professorat i als centres docents la possibilitat de desenvolupar projectes de treball per a l’estudi i l’experimentació en un medi singular de Catalunya, El Vendrell

L‘estada de dos a cinc dies al CdA Pau Casals facilita la descoberta del medi natural, social, històric, literari i sobretot musical del Baix Penedès i fa incidència especial en els continguts de l’educació musical, ambiental, literària i de patrimoni, alhora que estableix un marc nou per a la convivència i la relació entre el professorat i l’alumnat.

El CdA Pau Casals també ofereix als centres educatius la possibilitat de desenvolupar projectes específics d’un dia de durada (sortides d’un dia). Aquestes propicien la participació dels centres docents propers al CdA Pau Casals.

El CdA Pau Casals s’adreça principalment a alumnes d’Educació Primària, de Secundària, dels Cicles formatius i del Batxillerat dels centres educatius de Catalunya. En cas excepcional, condicionat a projectes de treball concrets i a la disponibilitat del CdA, es podran atendre centres educatius públics de fora de Catalunya.

Camp d’Aprenentatge Pau Casals