VI Jocs Florals Escolars de Catalunya

Termini per al lliurament dels treballs al CRP: dimecres 24 d’abril

Bases dels jocs florals

. Bases de la categoria conte audiovisual il·lustrat

. Comunicació dels finalistes i les dades de participació del centre educatiu: pdf / word

El Departament d’Educació convoca aquesta VI edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya en la qual contempla les modalitats de poesia, prosa i conte audiovisual il·lustrat. L’objectiu del certamen és potenciar la creació literària i, mitjançant el conte audiovisual il·lustrat, promoure el treball interdisciplinari des dels àmbits lingüístic, digital i artístic.

La final territorial tindrà lloc al Complex Educatiu de Tarragona el dissabte 18 de maig al matí; com en la darrera edició, aquest any no és requisit indispensable l’assistència de tots els participants a aquest acte.

La final de Catalunya serà el dissabte 15 de juny a Barcelona.

Podeu consultar la informació corresponent a edicions anteriors al web de l’XTEC.