TROBADA DE FORMACIÓ: MATES EN MOVIMENT

El passat dimecres dia 30 de novembre es va realitzar una sessió formativa de Mates en moviment a la sala d’actes Cellers Domenys, a Sant Jaume dels Domenys, en la que van participar mestres de dues escoles de la comarca: l’Escola Sant Julià de l’Arboç i l’Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys.

Ja fa 7 anys que a l’escola Els Quatre Vents es porta a terme el projecte Mates en moviment i, des de fa dos cursos, el centre realitza formació sobre aquest projecte d’innovació.

Dins d’aquesta formació es va organitzar una trobada en la qual el professorat de les dues escoles va poder compartir diferents estrategies per ensenyar i aprendre mates en moviment, tenint sempre present l’atenció a la diversitat de tot l’alumnat.

La trobada va comptar amb la presència de l’inspector Carles Jardí i amb la Laura Carbonell com a representant del Centre de Recursos Pedagògics del Baix Penedès.

Podeu llegir més informació sobre com es va dur a terme la sessió i quines van ser les conclusions a les que van arribar els participants a l’article que ha publicat el centre al seu lloc web, així com també podeu veure algunes imatges de la sessió formativa en el següent enllaç.