PRESENTACIÓ DE LA GUIA DIDÀCTICA DE TURISME ESCOLAR DE LA RESERVA DE LA BIOSFERA

Us informem que el proper dia 13 de desembre es farà la presentació de la Guia didàctica de turisme escolar de la Reserva de la Biosfera.

Es tracta d’una guia didàctica per a 3r cicle d’educació primària titulada “Pel Planeta, tu què fas? Petites accions GRANS canvis!” que ofereix un total de 36 sessions adaptades al nou currículum LOMLOE, estructurades en 3 unitats didàctiques basades en situacions d’aprenentatge:

Les sessions fomenten l’aprenentatge amb sentit, ja que apropen a l’escola situacions, qüestions i problemes reals de la vida quotidiana, vinculant els conceptes amb els ODS. A més, poden ser complementades amb activitats al territori en format d’excursions o estades, apropant les aules amb el territori i oferint material docent preparat per treballar continguts previs o posteriors a les sortides.

A continuació, teniu tota la informació sobre la jornada i el cartell de la presentació:

📆 Quan? el pròxim dimarts 13 de desembre de 13h a 14h.

💻 Com? online via TEAMS en format telemàtic.

📚 Què? presentació de la GUIA didàctica de turisme escolar de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l’Ebre.

👥 Per a qui? La sessió va especialment dirigida a directors de centre, docents i centres de recursos pedagògics de Catalunya.

📝Per tal d’asssitir a la presentació, cal inscriure’s en aquest formulari web.