TERCERA VISITA PEDAGÒGICA TENIM LA PARAULA: Escola Joan Perucho

El passat 27 de febrer, va tenir lloc la tercera visita pedagògica en el marc del programa de Comunicació Oral Tenim la Paraula.

L’amfitrió d’aquesta sessió va estar l’Escola Joan Perucho, amb la seva activitat Ràdio Perucho de la qual van fer-nos una petita mostra.

En la mostra va participar l’alumnat de 3r de primària que van fer una presentació de la sintonia, van explicar el procés de preparació del guió diari per al qual disposen de carpetes amb informació i una plantilla de guió.

Aquí teniu el cartell de l’activitat on s’explica de forma detallada i algunes imatges de la visita