SEGONA VISITA PEDAGÒGICA TENIM LA PARAULA: Escola La Muntanyeta

El passat 10 de febrer, va tenir lloc la segona visita pedagògica en el marc del programa de Comunicació Oral Tenim la Paraula.

L’amfitrió d’aquesta sessió va estar l’Escola La Mutanyeta, amb la seva activitat Ràdio a l’escola de la qual van fer-nos una petita mostra.

En aquest projecte participa l’alumnat de tota l’escola, on cada nivell i grup presenta i fa el treball sobre una temàtica diferent (cançons, endevinalles, notícies, entrevistes…) i, a més, col·laboren amb Bellvei Ràdio, emissora municipal, a la qual assisteixen els diferents grups a fer diferents gravacions.

Aquí teniu algunes fotos de la petita mostra que han fet: