PROGRAMA “CUIDA LA TEVA SALUT MENTAL”

El programa “Cuida la teva salut mental” ha estat creat per l’Associació ELNA -Eduquem La Nostra Autoestima- i finançat amb la convocatòria Impuls pel territori de la Fundació PINNAE.

Des d’ELNA saben de primera mà que estan incrementant els casos de patologies de salut mental en adolescents i joves. Unes xifres alarmants i molt preocupants que han posat damunt la taula la urgència d’atendre aquesta realitat, assistint i ficant recursos per acompanyar les necessitats actuals a més d’oferir eines de prevenció com l’educació emocional. Coneixen la realitat dels centres educatius, els seus currículums i l’actual figura de la persona de COCOBE (coeducació, convivència i benestar emocional).

Per aquest motiu creen una sèrie de recursos que poden ser d’interès:

👉 VÍDEO: La proposta és que el pugueu projectar a l’aula i sigui un punt de partida per abordar aquesta temàtica. Inclús per fer arribar a l’alumnat i el pugui visionar amb altres companys i companyes o família. En ser el mateix alumnat que intervé creiem que l’alumnat que el visioni li podrà arribar millor i alhora sentir-se identificat amb el que exposen.

👉 L’acompanyen amb aquesta LLISTA DE RECURSOS que podeu dur a terme a l’aula per viure vosaltres mateixos i mateixes l’experiència.

👉També teniu a la vostra disposició RECURSOS ELNA a la web.