PRESENTACIÓ POEMARI: I AMB EL TEMPS… NAIXERÀ UN POEMA

El proper dia 23 de febrer de 2023 tindrà lloc la presentació del poemari I amb el temps… naixerà un poema.

La creació d’aquest poemari va començar abans de la pandèmia i van participar-hi els alumnes de diferents escoles i instituts de la zona de l’interior del Baix Penedès, treballant en alguns petits poemes o fent il·lustracions, però la situació mundial va aturar el procés fins ara que s’ha pogut acabar d’editar i per fi es pot publicar i compartir-lo amb tothom.

L’esdeveniment tindrà lloc a la Giralda de l’Arboç al les 18:30h i comptarà amb la participació dels alumnes de l’Aula de Sons de l’Arboç, i també estaran presents a l’acte l’alcalde de l’Arboç i president del consell comarcal, el cirector dels ST d’Educació de Tarragona, l’editora d’El Dep i la Nansa l’editorial que publica el poemari.