PARTICIPA AL 9 è PASSEIG LITERARI A LA JONCOSA DEL MONTMELL

El proper 22 d’abril, a l’escola Teresa Godes i Domènech, organitzaran el 9è Passeig literari a la Joncosa del Montmell.

El Passeig literari és una proposta més de l’escola per gaudir de la lectura, per escoltar i xalar de la màgia dels contes, amb tots els infants de l’escola i pels bonics racons del poble. El Passeig és possible gràcies a la col·laboració de les persones que venen a llegir i acompanyar en aquesta diada.

Com podem participar?

De dues maneres  podeu fer de lectors i/o acompanyants. Tornarem a recórrer els set espais de lectura que es prepararan a la Joncosa del Montmell .Per participar al Passeig és imprescindible omplir aquest formulari abans del 9 d’abril.

En què consisteix?

L’alumnat de l’escola Teresa Godes, passaran, al llarg del matí, repartits en set grups  dividits en tres grups d’edat, de 3 a 6 anys, de 6 a 9 i de 9 a 12 anys.

El Passeig literari es realitzarà al llarg de tot el matí, havent-hi dos blocs horaris diferenciats, de 9h30 a 11h i de 12h a 13h30, havent-hi una pausa de 11h a 12h per esmorzar.

Podeu participar a un dels blocs horaris, o als dos blocs si ho desitgeu, segons la vostra disponibilitat horària.

Els lectors i lectores estan assignades a un espai concret per on van passant els diferents grups d’alumnes, cada mitja hora, per escoltar i gaudir de les lectures.  A l’escola farem propostes de textos, contes i lectures per a cada espai, però escoltem les vostres propostes de lectura.També podeu fer d’acompanyant d’un grup d’infants, col·laborant en el gaudi del Passeig literari i donant suport en la logística de la diada.

Si teniu dubtes ens podeu escriure un mail a teresagodes@gmail.com.

Aquí podeu veure com van anar les anteriors edicions del Passeig literari!

1r Passeig literari

2n Passeig literari