PARTICIPA A LA XIV JORNADA DE PROGRAMACIÓ I ROBÒTICA EDUCATIVES #JPRE22

Enguany la XIV Jornada de Programació i Robòtica Educatives (#JPRE22),  està prevista pel pròxim dissabte 21 de maig de 2022.Aquest any de nou serà una edició presencial, en horari de matí i tarda, on els i les assistents podran accedir a les ponències, els tallers i la fira d’alumnes. L’horari serà de 9:00h a 17:30h  amb un break per dinar.

Modalitats de participació

• Fira de projectes
  • Ponència
  • Tallers de formació

La fira de projectes o treballs realitzats per l’alumnat, en format vídeo, pot consistir a presentar alguna aplicació, algun giny físic programat, alguna activitat, etc.Aquests vídeos quedaran exposats en una pàgina permanent al blog de la jornada.

Les ponències,  individuals o col.lectives, es poden fer des del Citilab o online. El temps total serà de 15 minuts (10 min de ponència + 5 min de preguntes.

Els tallers de formació es faran a la darrera franja de la jornada. La durada prevista dels tallers ha de ser de 30 a 45 min aproximadament. Aniran en 3 modalitats:

• Taller presencial. Aquests tallers es realitzaran al Citilab, en horari de tarda amb un grup reduït d’assistents.Es poden plantejar activitats que impliquin la utilització de materials o maquinari
  • Tallers virtuals. Aquesta modalitat serà 100% en línia, on el tallerista es connectarà per videotrucada i durà a terme virtualment el seu taller.

Pot ser necessari que els participants hagin de tenir materials per tal de realitzar-ho.

• Tallers híbrids Alguns participants podran realitzar els tallers presencialment, i d’altres virtualment.El tallerista farà en directe el seu taller al Citilab i es retransmetrà per tal que es pugui seguir online.

Formulari d’inscripció: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd3OcXjKKN_qx1_iZwUPXs4tN3aTQQb8OzG3aGn4s1J9683tQ/viewform

Recordeu que si voleu participar en més d’un apartat, haureu d’omplir el formulari tantes vegades com propostes de participació vulgueu fer.

Tota la informació la trobareu a la web de la Jornada https://blocs.xtec.cat/jornadaprograma/

Durant el mes de maig s’obrirà la inscripció general per assistir a la jornada programa.