MODALITAT CRIDA OBERTA mSCHOOLS AWARDS 2024

S’han publicat les noves bases per la modalitat Crida Oberta mSchools Awards 2024.

MSchools Awards 2024 té com a objectiu promoure la transformació digital dels centres educatius, reconeixent l’excel·lència de projectes educatius duts a terme als centres de Catalunya, emmarcats en la temàtica proposada. La temàtica posa l’èmfasi en l’ús de les tecnologies digitals com a element transformador per assolir una millora de l’entorn, de les persones i la societat.

En la modalitat Crida Oberta en el marc del mSchoools Awards 2024, té com a objectiu reconèixer i difondre propostes educatives innovadores dutes a terme en centres educatius de Catalunya que, en el marc de la transformació digital i educativa, empren recursos digitals per donar resposta als reptes emmarcats en les temàtiques proposades.

El període d’inscripció s’inicia el 19 de febrer i finalitza el 14 d’abril de 2024.

Més informació aquí.