JORNADA EDUCACIÓ PLURILINGÜE A L’ESCOLA

La jornada Educació plurilingüe a l’escola: una eina d’inclusió per a alumnat i famílies. Presentació del projecte NEW ABC, organitzada pel grup de recerca MIRAS (Mediació i Interpretació: Recerca en l’Àmbit Social) de la UAB, es celebrarà el pròxim 23 de febrer.

L’acció formativa està orientada a reflexionar sobre com incorporar els enfocaments plurilingües a l’aula de manera transversal per enfortir les llengües familiars de l’alumnat i alhora promoure l’aprenentatge de la llengua catalana a les escoles.

• Programa
  • Data: divendres, 23 de febrer de 2024, de 15 h a 20 h
  • Lloc: Facultat de Traducció i Interpretació de la UAB. Campus Universitari. Edifici K 08193 (Cerdanyola del Vallès)
  • Inscripcions