#medutarraco22

Aquest curs mEduTarraco presenta una edició, tot i reconeixent la bona acollida d’edicions anteriors , desitjant compti amb una alta participació que permeti una major contribució solidària a la temàtica de La Marató d’enguany : La Salut Mental. La campanya estarà dedicada a un grup de problemes de salut molt comuns que afecten una de cada quatre persones en algun moment de la vida, amb un elevat impacte social, sanitari i de la qualitat de vida de les persones afectades i del seu entorn.

Amb aquesta finalitat mEduTarraco, en la seva línia de solidaritat, visió inclusiva i treball cooperatiu que el caracteritza, se suma per segon any a les activitats de La Marató de TV3 i es focalitza en els objectius de desenvolupament sostenible, en concret en l’ ODS 3 (Salut i Benestar) i l’ ODS 4 (Educació de qualitat) .

Per cada usuari i usuària que participi i completi l’activitat els espònsors del projecte, faran una donació a La Marató. La passada edició es va arribar a 500 euros!! https://projectes.xtec.cat/met/portada/aportacio-a-la-marato-realitzada/

En aquest edició mEduTarraco es desenvoluparà seguint les següents línies:

• El projecte es farà de forma asincrònica. S’obrirà un període dos mesos, des de l’1 de febrer  al 31 de març de 2022, perquè els usuaris i usuàries triïn la data més convenient per fer l’activitat
  • Poden participar en el projecte totes les persones interessades a conèixer la ciutat. Els centres educatius poden seguir fent l’activitat amb grups d’alumnes. Se’ls convida a engrescar la comunitat educativa, famílies i ciutadania en general, per dur a terme l’activitat.
  • La participació consistirà en visitar punts emblemàtics de la ciutat de Tarragona i contestar les preguntes que planteja l’aplicació MHM.
  • La puntuació obtinguda en funció de les respostes encertades, es visibilitzarà en un rànquing.
  • Es definirà una puntuació mínima, per considerar-se que la persona ha fet l’activitat.
  • Els espònsors faran la donació de la quantitat acordada a La Marató de TV3 d’acord amb el nombre de persones que hagin completat l’activitat.

La inscripció la podeu realitzar a través del següent formulari: https://projectes.xtec.cat/met/general/formulari-de-participacio-dels-centres/

El Projecte mEduTarraco és una iniciativa d’un equip de 15 docents i està coorganitzat pels Serveis Territorials d’Educació a Tarragona, l’Ajuntament de Tarragona i i el programa mSchools, una iniciativa que ha impulsat la Fundació Mobile World Capital Foundation en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

El projecte compta també amb el suport de la Universitat Rovira i VirgiliRepsol i l’Autoritat Portuària de Tarragona.