FORMACIÓ SOBRE EXPERIÈNCIES D’APRENENTATGE AMB SENTIT (EAS)

El passat curs es va iniciar al CESIRE un nou projecte que té com objectiu guiar els centres educatius (Escoles, Instituts i Instituts Escola) en el marc del nou currículum, amb l’objectiu d’innovar les pràctiques d’aula, a través de la reflexió, el disseny, la implementació i l’avaluació d’Experiències d’Aprenentatge amb Sentit (EAS).

En aquest context, des del CESIRE han dissenyat una formació i han demanat la col·laboració dels serveis educatius per fer extensiva aquesta oferta al territori.

• Què és? És una formació basada en l’Aprenentatge amb sentit (TAS), per tal de potenciar la innovació i la reflexió al voltant de les pràctiques d’aprenentatge a l’aula.
  • Objectiu principal: El propòsit de la formació és guiar centres educatius que sol·licitin un acompanyament en el marc del nou currículum.
  • Les fases del guiatge són:

1- La realització d’un Taller (10 h) de presentació de l’activitat formativa, a desenvolupar durant 3 sessions: 16 de febrer, 2 de març i 9 de març de 2023. Participació de 3 o 4 docents, una de l’equip directiu.

2- La realització d’un Assessorament en centre (30 h) d’apropiació i implementació de l’EAS, a desplegar en el mateix centre amb el guiatge d’un assessor del CESIRE durant 8 sessions: octubre del 2023 al maig de 2024.   Participació del 80% del claustre aproximadament.

Us adjuntem una infografia de l’activitat per tal d’ampliar la informació que us hem facilitat; si cliqueu damunt la imatge, podreu llegir tota la informació.
Important! Recordar-vos que si el vostre centre està interessat en aquesta activitat, heu de formalitzar la vostra inscripció al Taller abans del dia 12 de gener de 2023.