Formació per a impulsar l’aprenentatge amb sentit

El curs passat vam iniciar al Cesire un nou projecte: Guiar centres educatius (Escoles, Instituts i Instituts Escola) en el marc del nou currículum, amb l’objectiu d’innovar les pràctiques d’aula, a través de la reflexió, el disseny, la implementació i l’avaluació d’Experiències d’Aprenentatge amb Sentit (EAS).

En aquest moment ja tenim dissenyada la formació, ja tenim un equip de guies capacitat per a fer l’acompanyament als centres i ja hem demanat la col·laboració dels Serveis Educatius per a poder fer extensiva aquesta oferta al territori. En l’animació que hi ha tot seguit podeu veure les característiques de la formació.

Si el vostre centre està interessat en aquest acompanyament, només cal que us poseu en contacte amb el Centre de Recursos Pedagògics de la vostra zona per sol·licitar la participació en aquesta formació.