ÈXIT A LA IV FIRA PORTEM LA CIÈNCIA AL CARRER

Amb una Plaça Nova plena de gom a gom , l’alumnat del Baix Penedès ens ha fet gaudir de la ciència explicant-nos projectes d’astronomia, programació i robòtica, sostenibilitat, física, química… Un plaer sentir-los i veure com ens presentaven les seves experiències amb el suport del professorat que els acompanyava. Podeu fer una passejada des d’aquí

Ha estat una Fira internivells amb participació  de primària i secundària. Aixímateix els visitants podien inscriure’s al Museu Deu a visitar el Planetari d’explora 360 que estava allí instal.lat

o participar del Repte Experimenta , el taller que des de l’expertesa, professionals de la URV ens van compartir.

Molts visitants van poder passar per la taula amb el seu passaport EDUNAUTA i confirmar la Fira Portem la ciència al Carrer com una activitat educativa més per gaudir.

L’edició d’enguany de la Fira va comptar amb voluntaris com l’ambaixador #STEAMcat Enric Bolaño, un dels fundadors de la Fira en Josep Borrut i en Paco Fernández professor de Tecnologia de l’Ins Coster de la Torre.

Durant la visita també hi va haver una alta participació de visitants que acudien a la taula de l’organització amb el passaport científic omplert de segells que a cada centre els hi posaven un cop assistien a l’explicació i comprovaven o manipulaven l’experiència. A més d’aconseguir un obsequi, entre aquests passaports científics es van sortejar  6 lots que consistien amb bossa i una joguina científica del nostre patrocinador OPITEC.

Els i les guanyadores van ser contactats telefònicament el mateix dissabte en acabar la Fira.

Des de l’equip organitzador , agrair a tothom, professorat , alumnat i famílies el suport perquè segueixi creixent la Fira de la Ciència al Baix Penedès.

La Ràdio i Televisió del Vendrell va recollir l’esdeveniment a la següent notícia: