CURS INTERNIVELLS: CANAL DE REPORTERS A L’AULA

El projecte Canal de Reporters promou el desenvolupament de les competències clau de l’alumnat de primària i secundària mitjançant la creació i publicació de produccions escrites pròpies, de ràdio, d’audiovisuals i de xarxes en diferents llengües elaborades des dels seus centres i localitats.

El projecte Canal de Reporters s’emmarca dins dels objectius generals del Pla d’educació digital de Catalunya impulsat pel Departament d’Educació.

Si us interessa participar en el projecte #CanalDeReporters i aplicar-lo al vostre centre, us podeu inscriure a la següent activitat formativa que busca ajudar el professorat a dissenyar i implementar a l’aula un projecte de periodisme escolar. Per assolir aquesta fita es realitzaran sessions síncrones i tasques seqüencials que aniran construint un ABP traslladable a l’alumnat.

Podeu consultar els detalls a l’enllaç que trobeu a continuació:

9001910529  Canal de Reporters a l’aula
2022-2023 Curs telemàtic (en línia asíncron). Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
Del 28/2/2023 a l’11/4/2023 (20 hores – 6 sessions) VT Curs a distància.

📅 Inscripció oberta fins al 28 de febrer de 2023